“Innoverende kijk op bedrijfsprofilering”
De Merk DNA Workshop was voor mij zeer zinvol omdat hij duidelijkheid heeft geschapen in een “flou artistique”.
Het bedrijf Symo werkte tot nu toe met 2 merken, nl. Symo en Sywawa, waarbij Symo ook als bedrijfsnaam dienst deed. Sinds 3 jaar hebben wij Sywawa in het leven geroepen als nieuw merk voor een compleet nieuwe lijn van producten.
Voor onze medewerkers was het daardoor niet meer duidelijk waarvoor Symo en Sywawa nu precies staan. Iedereen voelde wel aan wat het onderscheid is tussen Symo en Sywawa als merken, maar niemand kon dat deftig onder woorden brengen.
Nu hebben beide merken een duidelijk omschreven persoonlijkheid, terwijl ook het bedrijf Symo van de merken is onderscheiden. Bovendien gebruiken wij de merk-DNA’s om het reclamebureau klaar en duidelijk te briefen over de boodschap en de persoonlijkheid die onze reclamecampagnes voor onze 2 merken moeten uitstralen.
Ik ben zeer tevreden over het resultaat.
Pierre Christiaens, Ceo, Symo Parasols Brugge