Merk Dna Workshop voor Sales- en Marketing Managers:


>>Merkdegeneratie

Uit onderzoek blijkt dat consumenten nog amper verschillen zien tussen uw product en de producten van uw concurrenten. Met de Merk DNA Workshop herdefiniëren we de inhoud en essentie van uw merk. De resultaten vertalen we in een authentiek merkverhaal.

>>Merk Update

U heeft verschillende merken in uw portefeuille. Intuïtief voelen u en uw marketing/ verkoopsteam wel aan waar ze voor staan.


  • Maar welke diepere merkwaarden en merkpersonaliteit zitten er achter uw merken?
  • Wat is de merkbelofte?

Om dit proces gedetailleerd in kaart te brengen, helpen we u via de Merk DNA Workshop met in-diepte assessments de intrinsieke onderscheidende kracht van uw merken te (her)ontdekken.

>>Prijsdruk

Uw verkopers vinden zelf dat hun producten veel te duur zijn in vergelijking met de andere marktspelers. Bovendien klagen ze dat uw dichtste concurrenten veel meer middelen inzetten in de vorm van agressieve promoties, acties, incentives, enz.


  • Hoe zorgt u ervoor dat challenger brands u niet uit de markt duwen?
  • Welke argumenten kan u uw verkoopsteam geven, zonder dat uw marketingbudget de pan uitswingt?

Met de Merk DNA Workshop helpen we sales- en marketingmanagers een sterker salesargumentarium op te bouwen, gebaseerd op de eindwaarden van uw merk.